2019. szeptember 16., hétfő

25


Huszonöt éves lettem. Most úgy érzem, mintha egy hegy tetején állnék, és a tájban kibontakozna az életem. A múltam és a távoli jövőm. Nem tudom, hogy mikor telt el ennyi idő. Nem tudom, hogy mikor nőttem fel. Viszont emlékszem életem állomásaira. Az emberekre, akik hosszabb vagy rövidebb ideig elkísértek az eddigi utamon. Ha valaki megkérdezné, hogy elégedett vagyok-e az életemmel, akkor igennel felelnék. Hogy így terveztem-e? Nem hiszem. Mindig úgy képzeltem, hogy sok barátom lesz, és iszonyú sikeres leszek a munkámban. Nos, utólag örülök annak, hogy nincs túl sok ember körülöttem. Csak olyanok, akik őszinték hozzám és tényleg magam miatt szeretnek. Sikeres még nem lettem, de talán majd annak is eljön az ideje. Viszont nagyon sokat kaptam helyette. Megtaláltam a helyem a világban a megfelelő ember mellett. Nagyon hálás vagyok, azért mert megtapasztalhatom az igazi szerelmet, amiben teljes lehetek és én is (remélem) fontos értékeket adok a vőlegényemnek. A családom a talaj, amiben elkezdhettem növekedni és most felnőttként is szívesen fordulok hozzájuk. Akkor, ha csak egy jó szóra vagy támogatásra van szükségem. Az életem szerencsére még soha nem volt igazán mélyponton. Inkább csak hullámvölgyek voltak, de mindig voltak kezek, amik elkaptak, ha zuhanni kezdtem. Biztonságban vagyok, jó létben, boldogságban. Ha a múltamra gondolok sokszor nevetek. Sokszor sok hülyeséget csináltam, szerettem hiába, hibáztam, elbuktam és végül tovább mentem. Mindig csak előre tekintettem. Utakat és célokat kerestem a magam számára. Tervezgetem a jövőmet. Színes vadvirágok nőnek a helyén. Valahol a távolban két fa örökre körbe fonja egymást. Máshol pedig egy világítótorony fénye tűnik fel újra és újra. Nagy dolgok várnak még rám. Kevesebb mint egy év múlva feleség leszek. Sokszor gondolok rá, hogy milyen érzés lesz örök hűséget fogadni egy nem mindennapi embernek. Már régóta készen állok rá. Örömünnepet szeretnék és tudom, hogy tűzijáték lesz a szívemben. Ott lesz mindenki, akinek fontos szerepe van az életembe. Nagyon szép ez a táj. Szeretnék örökre itt maradni. Szeretnék elrévedni. Szeretem nézni ahogy másoknak is épül az élete. Szeretek szerepet vállalni benne és segíteni. Hiszek abban, hogy a család a legfontosabb egység. Szeretném összetartani a szétfutó szálakat. Boldog vagyok itt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése